Adriatic – Danubian – Clustering
Program: Jugovzhodna Evropa
Izvedba v Sloveniji: Mariborska razvojna agencija, Center za pospeševanje podjetništva Piran
Trajanje: april 2009 – september 2011
Namen projekta A.D.C. – Adriatic Danubian Clustering je dvig gospodarskega povezovanja na področju Jadransko-Donavske regije in s tem zmanjšati razvojne razlike med regijami Jugovzhodne Evrope in povezovanje v transnacionalne podjetniške grozde na omenjenem področju ter odpiranje novih delovnih mest. Prav tako je namen podati nov zagon javni podpori podjetniškemu sodelovanju v grozdih.
Predvidene aktivnosti projekta obsegajo oblikovanje načrta komuniciranja med partnerji in ciljnimi skupinami, izvedba dogodkov za podjetja, podporne institucije in oblikovalce regionalne politike razvoja, izdelava transnacionalnega ekonomskega zemljevida strateških sektorjev, identifikacija in opredelitev štirih strateških sektorjev za nadaljnje aktivnosti povezovanja podjetniških mrež in grozdov, izdelava skupne strategije na področju razvoja grozdov, animacija in povezovanje podjetij ter vzpostavitve transnacionalne delovne skupine za trajnostni menedžment grozdov, vzpostavitev IKT podprte platforme za potrebe komuniciranja med institucijami in podjetji ter izvedba seminarjev za bodoče uporabnike, oblikovanje teritorialne marketinške strategije in skupne blagovne znamke ter vzpostavitev regionalnih Info-točk, razvoj baze produktov, elektronske tržnice in podpornih storitev za podjetja.
Glavni rezultati projekta bodo izboljšana gospodarska povezanost na področju Jadransko – Donavske regije, kar se bo pokazalo v višji prepoznavnosti regije v svetovni konkurenci, izboljšani sposobnosti povezovanja malih in srednje velikih podjetij (MSP-jev) v smislu izkoriščanja notranjega trga in zagotavljanje informiranosti ter spodbujanje ozaveščenosti ciljnih skupin.
Partnerji v projektu
Vodilni projektni partner:
– Veneto Region – Directorate for Projects and Investments Evaluation (Italija)
Drugi projektni partnerji:
– Autonomous Region Friuli Venezia giulia – International relationships and local partnership service (Italija)
– Emilia Romagna Region (Italija)
– Molise Region – General Direction II (Italija)
– Bulgaria Economic Forum (Bolgarija)
– Maribor Development Agency (Slovenija)
– ITD Hungary Non-profit Public Benefit Private Limited Company (Madžarska)
– Centre for Promotion of Entrepreneurship Piran (Slovenija)
– Institute for Economic Forecasting (Romunija)
– Directorate for the Development of Small and Medium Enterprises of Montenegro (Črna Gora)
– City of Nis (Srbija)
– Republic Agency for the Development of Small and Medium Enterprises (Bosna in Hercegovina)
– Regional Development Agency of Dubrovnik-Neretva county (Hrvaška)
Lokacije izvajanja projekta
Bolgarija I Bosna in Hercegovina I Črna Gora I Hrvaška I Italija I Madžarska I Romunija I Slovenija I Srbija
Izvedba v Sloveniji: Mariborska razvojna agencija, Center za pospeševanje podjetništva Piran
Trajanje: april 2009 – september 2011
Namen projekta A.D.C. – Adriatic Danubian Clustering je dvig gospodarskega povezovanja na področju Jadransko-Donavske regije in s tem zmanjšati razvojne razlike med regijami Jugovzhodne Evrope in povezovanje v transnacionalne podjetniške grozde na omenjenem področju ter odpiranje novih delovnih mest. Prav tako je namen podati nov zagon javni podpori podjetniškemu sodelovanju v grozdih.
Predvidene aktivnosti projekta obsegajo oblikovanje načrta komuniciranja med partnerji in ciljnimi skupinami, izvedba dogodkov za podjetja, podporne institucije in oblikovalce regionalne politike razvoja, izdelava transnacionalnega ekonomskega zemljevida strateških sektorjev, identifikacija in opredelitev štirih strateških sektorjev za nadaljnje aktivnosti povezovanja podjetniških mrež in grozdov, izdelava skupne strategije na področju razvoja grozdov, animacija in povezovanje podjetij ter vzpostavitve transnacionalne delovne skupine za trajnostni menedžment grozdov, vzpostavitev IKT podprte platforme za potrebe komuniciranja med institucijami in podjetji ter izvedba seminarjev za bodoče uporabnike, oblikovanje teritorialne marketinške strategije in skupne blagovne znamke ter vzpostavitev regionalnih Info-točk, razvoj baze produktov, elektronske tržnice in podpornih storitev za podjetja.
Glavni rezultati projekta bodo izboljšana gospodarska povezanost na področju Jadransko – Donavske regije, kar se bo pokazalo v višji prepoznavnosti regije v svetovni konkurenci, izboljšani sposobnosti povezovanja malih in srednje velikih podjetij (MSP-jev) v smislu izkoriščanja notranjega trga in zagotavljanje informiranosti ter spodbujanje ozaveščenosti ciljnih skupin.
Partnerji v projektu
Vodilni projektni partner:
– Veneto Region – Directorate for Projects and Investments Evaluation (Italija)
Drugi projektni partnerji:
– Autonomous Region Friuli Venezia giulia – International relationships and local partnership service (Italija)
– Emilia Romagna Region (Italija)
– Molise Region – General Direction II (Italija)
– Bulgaria Economic Forum (Bolgarija)
– Maribor Development Agency (Slovenija)
– ITD Hungary Non-profit Public Benefit Private Limited Company (Madžarska)
– Centre for Promotion of Entrepreneurship Piran (Slovenija)
– Institute for Economic Forecasting (Romunija)
– Directorate for the Development of Small and Medium Enterprises of Montenegro (Črna Gora)
– City of Nis (Srbija)
– Republic Agency for the Development of Small and Medium Enterprises (Bosna in Hercegovina)
– Regional Development Agency of Dubrovnik-Neretva county (Hrvaška)
Lokacije izvajanja projekta
Bolgarija I Bosna in Hercegovina I Črna Gora I Hrvaška I Italija I Madžarska I Romunija I Slovenija I Srbija