Z razvojno strategijo korak bliže k preboju Pohorja
Danes smo s partnerji in podporniki Partnerstva za Pohorje na novinarski konferenci javnosti predstavili »Strategijo razvoja Pohorja«. Strategija je prvi strateški dokument, ki pokriva širok spekter izzivov ter ima podporo 28 partnerjev na celotnem območje Pohorja. S pripravo strategije je bil narejen pomemben strateški korak glede soglasja o želeni prihodnosti razvoja Pohorja in prednostnih naložbah. Njena vrednost bo tolikšna, kolikor bo v prihodnosti zastavljenih ciljev in predvsem uresničenih projektov.
Uroš Rozman, vodja priprave strategije in direktor Mariborske razvojne agencije, je povedal: »Med prioritetnimi projekti je vzpostavitev povezane turistične Destinacije Pohorje z vso potrebno infrastrukturo, ki je osnova za razvoj turizma. Naslednji pomemben projekt je vezan na za Pohorje zelo pomembno gospodarsko panogo – sečnjo in predelavo lesa, ki jo želimo dodatno spodbuditi z vzpostavitvijo lesarskih centrov. Tretji nosilni projekt predstavlja vzpostavitev Regijskega parka Pohorje, kjer bi zavarovali in vzpostavili nadzor nad naravovarstveno najbolj ohranjenimi deli Pohorja«.
Sprejeta »Strategija razvoja Pohorja« je dosegljiva tukaj.
Več informacij: SPOROČILO ZA JAVNOST
Uroš Rozman, vodja priprave strategije in direktor Mariborske razvojne agencije, je povedal: »Med prioritetnimi projekti je vzpostavitev povezane turistične Destinacije Pohorje z vso potrebno infrastrukturo, ki je osnova za razvoj turizma. Naslednji pomemben projekt je vezan na za Pohorje zelo pomembno gospodarsko panogo – sečnjo in predelavo lesa, ki jo želimo dodatno spodbuditi z vzpostavitvijo lesarskih centrov. Tretji nosilni projekt predstavlja vzpostavitev Regijskega parka Pohorje, kjer bi zavarovali in vzpostavili nadzor nad naravovarstveno najbolj ohranjenimi deli Pohorja«.
Sprejeta »Strategija razvoja Pohorja« je dosegljiva tukaj.
Več informacij: SPOROČILO ZA JAVNOST
Poletna kampanja »Pohorje 365«
Z veseljem vam sporočamo, da smo se v okviru Partnerstva za Pohorje povezali z vsemi regionalnimi destinacijskimi organizacijami, turističnimi agencijami ter ključnimi nosilci turistične ponudbe ter v okviru poletne kampanje »Pohorje 365« oblikovali turistične pakete, s katerimi sporočamo: Zdaj je čas, da obiščete Pohorje!
V okviru kampanje želimo povezati celotno ponudbo na Pohorju, ki je namenjena tako tistim, ki na Pohorju iščete mir in počitek kot tudi tistim, ki svoj čas aktivno preživljate v naravi. Mladi, družine, pari, posamezniki, upokojenci: »Zdaj je čas, da začutite energijo Pohorja!«
Turistične pakete v okviru poletne kampanje »Pohorje 365« smo zbrali na enem mestu in jih lahko najdete na http://pohorje-turizem.com/turizem/destinacija-pohorje. Prav tako smo pripravili pregled celotne ponudbe različnih ponudnikov na Pohorju, kjer lahko najdete še ostale pakete.
V Partnerstvo za Pohorje je vključenih 19 občin, zato smo za vse tiste, ki se na izlet raje odpravite sami, pripravili seznam glavnih znamenitosti, ki jih ne smete zamuditi.
Seznam glavnih znamenitosti 19 občin Partnerstva za Pohorje.
Promocijska kampanja bo potekala na družbenih omrežjih vseh partnerjev, zato vas vabimo, da nas spremljate!
V okviru kampanje želimo povezati celotno ponudbo na Pohorju, ki je namenjena tako tistim, ki na Pohorju iščete mir in počitek kot tudi tistim, ki svoj čas aktivno preživljate v naravi. Mladi, družine, pari, posamezniki, upokojenci: »Zdaj je čas, da začutite energijo Pohorja!«
Turistične pakete v okviru poletne kampanje »Pohorje 365« smo zbrali na enem mestu in jih lahko najdete na http://pohorje-turizem.com/turizem/destinacija-pohorje. Prav tako smo pripravili pregled celotne ponudbe različnih ponudnikov na Pohorju, kjer lahko najdete še ostale pakete.
V Partnerstvo za Pohorje je vključenih 19 občin, zato smo za vse tiste, ki se na izlet raje odpravite sami, pripravili seznam glavnih znamenitosti, ki jih ne smete zamuditi.
Seznam glavnih znamenitosti 19 občin Partnerstva za Pohorje.
Promocijska kampanja bo potekala na družbenih omrežjih vseh partnerjev, zato vas vabimo, da nas spremljate!
Partnerstvo za Pohorje za skupen razvoj Pohorja
Na pobudo Mestne občine Maribor smo oblikovali Partnerstvo za Pohorje, ki je povezalo 19 občin (Dravograd, Hoče-Slivnica, Lovrenc na Pohorju, Maribor, Mislinja, Muta, Oplotnica, Podvelka, Rače-Fram, Radlje ob Dravi, Ribnica na Pohorju, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenj Gradec, Slovenska Bistrica, Slovenske Konjice, Vitanje, Vuzenica in Zreče), 3 ključne nosilce turistične ponudbe (Unitur, Marprom in Vabo) ter 6 članov (Mariborska razvojna agencija, Regionalna razvojna agencija za Koroško, Razvojna agencija Savinjske regije, RIC Slovenska Bistrica, LTO Rogla – Zreče, GIZ in Zavod za turizem Maribor – Pohorje).
Člani partnerstva smo se zavezali, da … »bomo združeni v Partnerstvo za Pohorje začeli usklajevati cilje in projekte ter ustvarjati zeleno destinacijo z evropsko uveljavljeno tržno znamko. Trudili se bomo ohraniti naravne in kulturne danosti ter spodbuditi skladen gospodarski in turistični razvoj s poudarkom na trajnostni rabi naravnih virov.«
Mariborska razvojna agencija je prevzela vlogo koordinatorja partnerstva in bo s svojo ekipo v prihodnjih mesecih aktivno sodelovala z vsemi ključnimi deležniki na Pohorju.
Cilji Partnerstva za Pohorje:
Direktor Mariborske razvojne agencije, Uroš Rozman: »Pomembno je, da v Partnerstvu resnično vsi delamo skupaj in da ni večjih nesoglasij, saj smo lahko le tako močni v smislu izvajanja projektov kot tudi pridobivanja sredstev s strani države. Ob tem pa so tudi ministrstva ugotovila, da tovrstno povezovanje na regionalni ravni koristi tudi in predvsem državi, saj lahko lažje izvede medobčinske projekte ter ob tem olajša usklajevanja interesov, kar je velikokrat pogoj za realizacijo in pridobivanje sredstev. Želim si, da bi lahko v Partnerstvo za Pohorje prenesli predvsem to enotnost partnerjev in zavedanje, da če samo eden v verigi ne sodeluje pri skupnih aktivnostih, lahko ogrozi uspeh celotnega projekta in s tem tudi obstoj Partnerstva kot takega.«
Člani partnerstva smo se zavezali, da … »bomo združeni v Partnerstvo za Pohorje začeli usklajevati cilje in projekte ter ustvarjati zeleno destinacijo z evropsko uveljavljeno tržno znamko. Trudili se bomo ohraniti naravne in kulturne danosti ter spodbuditi skladen gospodarski in turistični razvoj s poudarkom na trajnostni rabi naravnih virov.«
Mariborska razvojna agencija je prevzela vlogo koordinatorja partnerstva in bo s svojo ekipo v prihodnjih mesecih aktivno sodelovala z vsemi ključnimi deležniki na Pohorju.
Cilji Partnerstva za Pohorje:
- Pohorje kot zeleno destinacijo približati drugim podobnim destinacijam v razviti Evropi.
- Pripraviti skupno vizijo in strategijo razvoja ter oceniti vrednost potrebnih investicij za celotno območje.
- Oblikovati manjše projekte za promocijo celotnega območja.
- Razvoj komunalne, cestne in turistične (kolesarske, pohodne in druge poti, žičnice, …) infrastrukture ter sistemsko upravljanje celotnega območja Pohorja kot turistično-naravnega parka.
- Med ključne aktivnosti za infrastrukturni razvoj Pohorja lahko omenimo razvoj cestne, kolesarske, pohodniške, žičniške in komunalne infrastrukture.
Direktor Mariborske razvojne agencije, Uroš Rozman: »Pomembno je, da v Partnerstvu resnično vsi delamo skupaj in da ni večjih nesoglasij, saj smo lahko le tako močni v smislu izvajanja projektov kot tudi pridobivanja sredstev s strani države. Ob tem pa so tudi ministrstva ugotovila, da tovrstno povezovanje na regionalni ravni koristi tudi in predvsem državi, saj lahko lažje izvede medobčinske projekte ter ob tem olajša usklajevanja interesov, kar je velikokrat pogoj za realizacijo in pridobivanje sredstev. Želim si, da bi lahko v Partnerstvo za Pohorje prenesli predvsem to enotnost partnerjev in zavedanje, da če samo eden v verigi ne sodeluje pri skupnih aktivnostih, lahko ogrozi uspeh celotnega projekta in s tem tudi obstoj Partnerstva kot takega.«